Det ser ut att bli....

...en riktig dundersommar när vi ser på festivalfronten. Jag trodde jag såg i syne när jag såg artistlistan till Peace and love 2009! Dom fyller 10 år i år, jag har aldrig varit där men har hört mycket gott om denna festival i Borlänge.
Mötley Crüe ska dit!!! Fattar ni!? Sen Backyard Babies, Volbeat, Govenor Andy, Hello Saferide, Håkan och Lasse, Lykke Li, Peter fuckin Doherty, och ja asså, sjukt många fler! Kolla in på www.peaceandlove.nu och njut. Jag har ännu inte riktigt bestämt mig, känns verkligen som att årets semester inte kommer räcka till. Jag som tänkt ta alla mina veckor till vintern och avnjuta dom i nåt ruskigt varmt land, med en sandstrand framför mig och en kall i handen.
Arvikafestivalen vill jag ju försöka återbesöka och förhoppningsvis på knega bakom baren i år igen. Det var ju en sjukt bra gäng som skötte den i somras. Mycket bra minnen därifrån! www.arvikafestivalen.se

Sweden rock e man ju sugen på med.... o så ska man fylla år mitt i alltihopa!

sjukt bra. SJUUUKT bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0