Golden glory

Eftersom jag vaknade tidigt idag, så sprang jag bort till Fretex! Där hittade jag ltie smått och gott, och hade velat köpa ännu mer, men mitt konto tillåter inte det än pga av skit Nordea. När jag var hemma i Sverige drogs inte alla pengar som jag handlade upp i diverse butiker, så men allt för mkt pengar på kontot blev jag funderas och undrade om jag vunnit på nåt hemligt lotteri eller nåt. Men NÄ! Då drar inte norska Nordea pengarna förän senare pga ån jävla anledning. Så jag har fått smyga med mitt kort och vara försiktig med allt jag handlar så dom inte tar slut helt plötsligt en dag.

Jag hittade iaf en alldeles underbar jacka, eller kavaj, eller vad man nu ska kalla den. För bara 89 pix. Så värt. Ska bara ta bort axelvaddarna så jag inte ser ut som en galen discodansare från 80-talet.

Ursäkta kvalitén....


Lite sugen på dom här grå pumpsen, men är så rädd om min fot (som jag stukar stup i kvarten) att jag inte vågar köpa nåt höglackat....
Hittade även en gul skjorta med svarta små prickar (syns lite grann på den nedersta bilden) med ett matchande skärp till midjan, även den 89 NOK. Jätte fin! Ska även där ta bort axelkuddarna, ni får väl se resultatet en dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0