Allt för mkt fri tid på jobbet

Japp. Och det drabbar min ekonomi! Jag förlorade som tur är en auktion på tradera idag, men trissade upp budet lite, för jag antog att hon som lagt budet över mig, hade lagt en högre maxgräns. Så får inte jag den, ska banne mig hon få betala dyrt för klänningen! Inte så dyrt da, men jag känner att jag inte har nån lust att betala överpriser för något jag inte sett i verkligheten.
Men det är förbannat kul att sitta på ebay och tradera. Det ger en en liten kick i vardagen! Hittar massa annat fint oxå när jag surfar runt! Har länge vart sugen på såna här men har inte funnit några i nån butik än...
Hittade även ett par andra, supersöta over knee strumpor med rosett bak, här. Lite krånglig sita att beställa ifrån, och är inte helt säker om jag vill försöka ens... Ska tänka lite på det.

Väntar fortfarande med spänning på mönstret jag köpte på ebay häromdagen! Ska bli sjukt kul när det kommer! Och ja, frugan, du kan gott få beställa en du med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0