Vill ha förändring!

Har länge velat göra nåt annorlunda med mitt hår. När Emmsan färgade sitt hår rött så provade jag att slänga i en slinga i mitt hår men eftersom det är nästintill kolsvart så undrar jag hur i helvete jag ska lyckas med det?
Jag går aldrig, och då menar jag aldrig till en frisör. Har inte vart det sedan min bror gifte sig før typ 3 år sen, och då blev jag inte ens nøjd eftersom fanskapet vägrade platta mitt hår och hur skulle jag då kunna se ett bra resultat. Jag tycker även att frisörerna ska styla till det på ett helt onaturligt sätt så man ändå får gå hem, tvätta ut alla produkter och fixa till det själv.
Så sista åren har min mamma klippt mig, senast fick Emma toppa det, och färgar det gör jag själv, eller med hjälp av en väninna. Brukar bli ett strålande resultat!

Men nu e jag ute efter nåt sånt här.




Den sista har en helt fantastisk cheast piece oxå. Har tidningen hemma =)

Så vet någon? Hur kan jag göra slingor, och framfør allt hur får jag dom att stanna så, när jag ska färga utväxten i resten av håret? Måste jag bleka och färga om varje gång?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej! Visst är det fint med sjömansdräkt! Det jag har är i och för sig inte en dräkt , utan en klänning/tunika med en kjol över. Klänningen köpte jag på Gina Tricot lite innan midsommar och kjolen på samma ställe nu i lördags för en femtiolapp. Kjolen var på rea, klännigen kostade 299 tror jag, men jag har sett den på rea nu för inte så länge sedan så om du har tur kanske du kan fynda den till ett mycket förmånligt pris! Lycka till med håret (jag känner precis igen mig i den beskrivningen av att gå till frisören), det blir säkert kanon! :)

2009-07-31 @ 14:52:07
URL: http://sagloikasaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0