i drömmarnas rike

Ibland kan man drömma sig bort. Jag gör det ständigt. Idag gick resan till pojkarnas land. Socker söta, manliga, vackra, sensuella, exotiska, mysiga, härliga, brunhåriga, blåögda. Ja, och allt där emellan. Jag drömmer mig vidare.....

Så här ser han ut i mina drömmar idag....

Han får gärna köra motorcykel...                                                   James Dean

Han får gärna ha strumpor som inte matchar....    Orlando Bloom

Och ha fina glasögon och vacker frisyr                                                   Vinden
Jag säger alltid att Sandra Beijer har så vacker pojkvän! www.metrobloggen.se/niotillfem

Nu får jag försöka jobba vidare, men mina drömmar och fantasier tar ingen ifrån mig minsann!
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0