Nytt jobb!!!

Det löser sig. Det gör det alltid. Och mamma som oroat sig sååå.
Nu kommer jag iallafall från och med tisdag jobba på Kaffebrenneriet i Oslo. Det är en kaffekedja som har den absolut bästa kaffen i Oslo. Nu har jag ju inte jobbat som barista på ett par år, men det är verkligen jättekul att komma tillbaka till det! Jag kommer få ca 7 st barista kurser och då kan jag skryta med att faktiskt vara ordentligt fullärd istället för Frank´s coffee´s lilla barista kurs.
Så på måndag ska det skrivas kontrakt, personalmöte på kvällen för att träffa alla ansatta och sen blir det lite öl efteråt, och sen börjar jag heltid på tisdag!
Så ska ni ha bra kaffe, Universitetsgata is the place to go!

Kommentarer
Postat av: Anonym

UppdaterA!

2009-09-09 @ 18:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0