Och julen vara enda till påska

Ja dår var påskhelgen snart över. Och överskattad är den... Jag har iallafall jobbat mig igenom den. Är ledig imån och skönt är det.

Funderar starkt på att hyra en av jobbets hytter och åka iväg en helg i maj. Nu fick vi reda på att Johan på jobbet har ett par hytter och vi kanske kan åka dit. Underbart. Vart det än blir så tror jag det blir mysigt. Vill verkligen se mer av Norge. Har bara varit nere i skärgården och så långt som till Drammen på andra sidan fjorden, nedanför Oslo. Det är inte mycket folkens... Och Norge ska va så jävla fint! Underbar natur. Jag gav förslaget till Karin att vi skulle packa en väska och sätta oss på tåget och se vart man kommer. Bara tält och sovsäck och vänner. Åh känner att jag behöver göra nånting nytt nu. Man bara jobbar och jobbar, festar på helgen och fortsätter sen jobba. Allt går på räls känns det som. Det är väl skönt det, på ett sätt, men jag föredrar nog att vara lite mer impulsiv än så. Får väl se om vi kan få ledigt samtidigt allihop och dra iväg....

Nu är det snart vår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0