pin me up

Här är en bild av henne. Fotografen heter Billy De Vorrs och dog 1985.
Jag har førändrat henne en aning, gjort henne mørkhårig och hennes underkläder är klar røda lika så rosetten i håret.
"Tie" Print

Nu ska jag førsøka fotografera mera, Jag ska børja träna igen på jobbet. Min symaskin har kommit upp från Växjø så nu kan jag äntligen sy om min trenchcoat jag har hängandes i garderoben som är alldeles før lång.
Jag måste fylla mina dagar med nånting. Inte bara alla säsonger av Sex and the City. Jag måste fylla mina kvällar med nånting. H och jag satt uppe och pratade jätte länge igår, har nog inte pratat så mkt med henne sen hon flyttade hit.
Det jobbigaste är om natten. Men det blir väl bättre. Jag hoppas mardrømmarna førsvinner. Så att jag slipper se ut som ett vrak på jobbet før att jag inte sovit tillräckligt.



pilutta dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0