Måndag igen. nej, tisdag!

Ja, då skulle man på jobb igen. Var ledig igår, eftersom alla museum är stängda på måndagar. Var dock tvungen att byta pass idag, pga massa sjukskrivningar på Tinghuset så dår får man ställa upp. Ska ha en ny på opplæring idag oxå,så man slipper jobba så mkt på de stället, blir riktigt ensamt i längden!!

Var iaf ledig i lørdags! Då sprang vi på loppes, jag och killen! Så mysigt. Hade kunnat køpa hur mkt som helst tror jag, men plånboken tillåter inte det, såhär nära innan løning. Hittade iaf en helt underbar plåtlåda, havsgrøn med små handmålade blommor, enda ifrån 1903, jättefin!! Køpte en tekanna oxå som jag prutade till mig i køpet av lådan. Ska førsøka lägga upp en bild!

Här e en bild på mig och kära Emma, hade førfest hemma hos henne och M, blev lite väl mkt shots hemma, innan man hamnade på De Ville´s, men kul var det!
Ni får iaf se hur snygga vi var, innan shotsen  slank ner i våra tørstiga strupar!


 50-tals frisyr och en pin up/rockabilly style med bandana!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha lite väl mkt shots blev de haha.....=)Tur man har dig i närheten när pinacoladan gjort sitt....

2008-10-08 @ 10:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0