Helloween

Har haft en riktig myskväll med E. Kaffe o wienerbröd blev till thé som blev till rödvin. De e fint, så en tisdagskväll ska sluta. Jag som kände att de sög till i sprit tarmen, som de brukar göra sådär mitt i veckan när de e lagom länge sen sista utgången och lika länge till nästa, hade gärna gått till De Villes men ikke. Det blev en lista av tema fester vi ska ha i framtiden istället. Kom på en jävla massa, så nu har vi lite o se fram emot denna kalla höst-vinter-vår! Bl a blir de en Halloween fest i november.

Kom på att jag lovat att lägga upp lite bilder men de blir ju aldrig av, pga att jag oftast sitter på jobbet o skriver, men nu när jag för en gångs skull fick tillgång till B´s dator hittar ja inte kameran där jag tagit bild på bl a min söta plåtlåda jag fyndade på grönlands marknaden, och sen min nya tatuering. Men jag ska leta som en tok. I värsta fall har ja glömt den hemma i växjö, men de tror ja inte.....

Nu tror jag att det är dags att sova.




False evidence that apperars real
Fear, the enemy of faith
Where faith is, fear is´nt.

I shall fear, not.

-Tommy Lee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0