Hair inprovement...?

Berättade ju för ett tag sen att jag klippt lugg, och så här ser de ut! Den ser ltie ojämn ut idag, och jag får frisera den ca två ggr i veckan för att den ska hålla sig jämn och i samma form, och jag tror jag får ta en sväng med saxen ikväll!




Försökte mig även på victory rolls idag, tyckte dom blev helt ok, men de e sjukt svårt utan fusk rullar att linda håret om. Plus att den ena blev lite större än den andra, antar att jag har mer hår på den sidan.....





Tried out victory rolls, think they turned out kinda ok...
 But it was the first attempt, so I will learn to do them, so they look fabolous!

Kommentarer
Postat av: errol

vackert. Vill ha dig i en spyder med scarf runt huvudet.

2008-10-30 @ 23:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0