Hektisk vecka

Ja, det kan man säga. Jobb och åter jobb. Får oppläring som teamassistent på NG denna veckan med, så man stiger lite i graderna och får mer på CVn.
Häromdagen blev det en spontanfylla med Rock quis på De villes, och en sak som man blir jävligt besviken över, är att dom har som dragplåster att Hank von Helvete ska va där och hålla i hela grejen, men verkar bara va skitsnack, eftersom han alltid e "sjuk". Vi får väl se en annan gång.
Vi drog vidare till Café Sör och träffade A och S, vilket var mkt trevligt. Jag ringde även dit J, och det ju bra jag gjorde det. Kvällen slutade mycket bra! =)

Idag är de ju fredag, vilket det dock inte känns som. Jag kan definitivt inte gå på flaskan ikväll, vilket som e jävligt synd, när C ska ha hattfest i sin boning, och imån ska TO och K ha inflyttningsfest, och eftersom jag jobbar hela helgen, så blir de ingenting med den saken. Man måste ju föregå med gott exempel när man sitter på kontoret numera!

Igår lagade jag en skitgod spenatsoppa. I hade jag även ägghalvor, och eftersom det blev massa över, blir det även dagens lunch. Då ska jag lyxa till de me lite bacon!

spenatsoppa

spenatsoppa med ägghalvor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0