Vad är det jag letar efter då??

För egentligen tycker jag att jag trivs rätt bra.
Jag klagar över att jag tappat mig själv. Men vad är det jag är rädd för?
Rädd för att jag faktiskt kanske tycker om mitt "nya" liv? Tror jag är mest rädd för att jag ska mista honom. Mista honom nu och behöva återgå till mitt "vanliga" liv.
Jag blir ju rädd när jag inte har kontroll. Kontroll över honom. Över oss. Han kanske tröttnar på mig. För att jag ränner ute om helgerna. Jag vill vara med honom, men är rädd att tappa kontrollen helt över mitt liv.
Mest rädd för att jag ska gilla det. Hemma kvällar. Semester för två. Flytta ihop. Förlova sig och skaffa barn och resten av paketet som kommer....

Nu ska vi iallafall till Ibiza. En vecka på ett underbart all-inclusive hotell i San Miguel. Deilig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0