På kurs!

Ja, precis. Hela denna veckan och fram till nästa onsdag är jag på kurs. Riktigt intressant, massa konflikthantering och norska lagar. Antar att mycket är detsamma som i sverige så de är bra.
Men det är oxå otroligt jobbigt, speciellt för mig som aldrig tyckt skolbänken är min kopp te precis, och det adderat med alldeles för lite sol-ljus så blir jag så trött. Det betyder att jag sover en del, och därför kommer jag inte ha tid att blogga speciellt mkt. Så ni får hålla ut, ni få som faktiskt läser den här bloggen! =)

För övrigt håller jag på att frysa knäna av mig i det här landet. Det är itne lätt för någon saom itne sett en vit jul på säkert tio år, vistas i den här kylan. Som tur är snöar det itne speciellt mkt just i staden, och det är ju ett plus eftersom mina vinterskor består av Converse + raggsockar. För dom som använder dom skosorten vet att det är lika med isbana om du kommer över en isfläck på gatan. Men kallt som tusan är det iallafall. Tur att man har fått stickade vantar av mamma som hon köpte i danmark com håller värmen, och att jag stickat mig en supertjock halsduk!

Nu ska jag återgå till min öl och mitt sällskap. Sällskap och sällskap. E sitter med en egen laptop vid sidan av mig, så vidare sällskap är hon inte! Jaja.

Peace out.

Kommentarer
Postat av: sængpolarn=)

Haha nej igår va vi inget vidare sællskap Haha

2008-12-12 @ 14:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0