Jag har fjärilar i magen

Och jag vill inte ha dom.
Jag vill inte brista. Som en porslinsfigur som ramlar i stengolvet och går i tusen bitar.
Jag hatar komplicerade saker. Jag säger till mig själv "
Det behøver inte bli mer komplicerat än man gør det".
Men så fort man släpper allt och blandar in känslor så händer det. Som en käftsmäll en kall vinterdag.
Då står man där pløtsligt. Som ett jävla UFO och undrar vart livet tog vägen, och varfør man om och om igen kastar sig før livets lustar och struntar blindt i allt annat.
Rappakalja kan du kalla det.

Så här såg jag ut härom morgonen. (se bild nedan)
Prøvade att sova med hår rullar, och det blev ganska bra, med en rød blomma på sidan. Men fick ju ta ut det då det kanske inte passade sig helt før att sitta i ett klassrum och lyssna på konflikthantering och juridik. Men två dagar i rad har dom refererat mitt utseende till olika personligheter i filmen Grease. Jag tar det som en komplimang.



I played with my hair and slept with rollers the other night. It went pretty alright, but it wasnt that comfortable. My friends thought i looked like someone from the movie Grease. I'll take that as a compliment. 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vacker som en dag...som alltid. puss

2009-01-19 @ 17:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0