Andras liv

Bryr man sig tydligen mkt om.
Även jag =) Därför tänkte jag länka lite till de bloggar jag brukar läsa när jag inte har nått bättre för mig.

http://www.navid.blogg.se/ är Navid Modiris blogg. Han är sångare i ska-bandet (antar att man kan kalla det för ska) Navid Modiri och Gudarna, och han gör även solo som Cobra Charlie. Ni har tidigare kunnat höra honom i flertal radioprogram i P3, bl a Frank. Ni kunde oxå se honom i filmkrönikan på SVT. Tycker han skriver mkt bra, man blir liksom lite smått beroende av hans tankar! Han genomförde bl a 10 dagars "silent camp" som ni kan läsa om dag för dag. Enjoy!

www.metrobloggen.se/fahrman är Frida Fahrmans blogg, där hon tipsar om allt fr kläder till hårprodukter. Tycker om att se hennes söta små kreationer, och blir otroligt avundsjuk  när man läser om hennes resor til san tropez, segling på västkusten m.m!

www.nkie.se/pilskaparet  är en blogg om sex och vardagliga ting. Tycker det pratas för lite om sex, precis som det här paret tycker, och de delar därför med sig av sitt liv.  Tycker det är lite småkul att läsa om deras små road trips i sverige där dom bl a besöker nudiststränder, och dom delar med sig av sitt öppna sexliv och kärlek till varandra.

Brukar för övrigt nästan varje dag (när jag har tillgång till internet) besøka www.metro.se  och gå in på deras bloggsida där bla Frida Fahrman har sin blogg upplagd (ligger på 1:a plats), och läsa bloggarna där, det finns massor, nånting för varje smak!

Dags för mig att jobba vidare. Trist väder ute, men åker ju snart en vecka till Ibiza med Darlingen min. Ska bli så underbart, bara han och jag, vita km-långa stränder. Massa god spansk mat och det lär bli en del San Miguel-bira =)

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0