Öppna upp ditt fönster

Öppna upp ditt fönster



Såg en film nyss. Den hette Candy, och totalt blowed me away.

Jag känner att jag är lite känslig just för tillfället. Om dte är höstens fagra ljus som tittar fram mellan fallna löv från träden, eller om dte bara är väldigt längesen som jag kände såhär, och det helt enkelt var dags, de vette fan....
Som sagt Jennie, den verkar inte finns här iaf.
Den där totalt passionerade, helvetiska, dramatiska kärleken. Den där som bara får en att känna, "Japp, nu kan jag dö."
Har känns den en gång, och det slängde man i sjön, eller i havet snarare, för det gick inte att finna igen.
Sånt jävla dravel.
Jag vill ut i skogen o plocka svamp.
Jag vill sitta på en sten, och titta ut över en insjös fantastiska harmoni.
Och jag vill bara leva. Känna att jag lever lite grann.
Känns inte som att man gör det nu, man bara finns i andras liv, man lever inte själv.


Jaja. Kom du, som in person can blow me away.

Kommentarer
Postat av: Jennie

....slå upp din dörr, släpp in ljuset o min älskling låt allting bli som förr."
Men hold up...refrase...vi avslutar isället låten med..."låt allt bli som det blir."
För va fan frugan...kärleken kommer när den känner för det.
Visst man kan längta o man kan avundas dom som redan har fått möta känslan.
Men du ska se mitt hjärta när det blir vår tur som blir det de med dunder o brak.
Under tiden ska vi ligga i varsin soffa röka ett par till cigg o bara måla upp alla 1000 olika planer o ideer som vi har för tillfället.
Jag tror vi behöver en helg på möllan...en sån där "lets just do nothing"-helg på möllan.
Bara massa kaffe o massa cigg o bara vara!
Vamos a volar mi mariposa!

2007-09-01 @ 21:25:16
Postat av: Sarah

ÅH! Den filmen är verkligen underbar! Såg du att jag sett den me? Åh jag älskar den. Saknar dig underbara! /Sarah

2007-09-09 @ 12:34:03
URL: http://www.sarahrara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0