Vi har de bra, så ska de va

Ja se där ja. Regnet öser ne utanför mina skitiga fönster. Jag borde nog putsa dom, eftersom en viss person klagade och tyckte man knappt såg ut. Min förklaring var att, Då ser ju inte heller någon in! Men, eftersom jag nu täntke passa på att flytta till Malmö snart, så kan ja ju lika gärna vänta tills flyttstädningen! =)
Jajjemensan, så är det. Kanske fått en trea nåt kvarter från Möllan. Jempa och jag ska åka ner och kolla på den snart. Så underbart. Tjejerna från Växjö tar över.
Känns underbart att kunna starta om...igen...
Kanske hitta någon som förtjänar en.

Nästa helg kommer min kära Johan ner från Göteborg, och jag fyller hela 22 år. Känns som att livet rinner iväg, men skönt att veta att man har så mycket kvar! Att inte behöva skynda med alla måste här i livet!
Han ska tydligen ha med sig en hemlig vän, som ville träffa mig. You wanker, säg mig vem det äääär!

Snart kommer Jennie och vi ska baka fruktansvärt onyttiga ostfrallor.
Och imorgon ska man upp och jobba igen.
Så härligt med ett jobb, speciellt ett som man trivs med. Rätt otippat de ja!

Hoppas min lilla Nora hade det härligt på cypern!!! Miss you Annabanana och Norabanadora!






Kärlek

Kommentarer
Postat av: Anna

Flickorna från Växjö äger vart dom än är. Men varför så långt bort....

2007-07-07 @ 18:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0