Pusselbitar

Det är konstigt hur ens vardag kan förändras med bara några knapptryck.
Mycket sker fast egentligen ingenting. Kanske har man något stort att vänta, som kan göra en lycklig. Jag tror jag är rätt trasig, eller har iaf blivit med åren. Det behövs en del för att bygga ihop mig själv igen, men jag tror iaf att jag är en bit på vägen. Några pusselbitar ska på plats, och änsålänge fattas det några. Jag tror att jag har hittat en, måste bara se om den passar in i mitt personliga pussel.
På måndag är det Valborg och är ledig på tisdag. Även om varje dag för mig känns som en lördag. Men det ska bli trevligt att göra något annat. Och komiskt att se hur liten den här staden är. =)
image57
Dina ögon lyserJag vill ligga i din famn. Vill att du ska hålla om mig. Vill att du ska se in i mina ögon och säga att du tycker om mig. Se mig för den jag är.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0