Det kommer och går

Jag är trött, och jag vet inte varför. Det var ett tag sen jag kände såhär. Men jag antar att det är bättre att bara vara trött, istället för att vakna och antingen vilja hoppa från ölandsbron, eller den omtalade Angeredsbron som några självmordsförespråkare gör reklam för på Youtube,(sjuka människor dock) eller bara vilja somna om för att aldrig mer vakna. Förr eller senare vaknar man. Dricker sitt kaffe, röker sina ciggaretter, och somnar om igen.
Besviken över att min kamera användes så lite förra veckan i Göteborg. Hade planer men de blev aldrig av. Fick istället många trevliga minnen med dom utflippade Anna och Nora.
Det ska bli skönt att flytta dit igen. Om det nu blir av. Jag vill ligga i Slottskogen o titta upp på himmelen, på de vita molnen. Helt plötsligt kanske man upptäcker att de växer rosa bananer i träden. Uppfriskande.

Ska ner och kolla priser på min tatoo. Den e najs. Lindas must have för denna månaden.

Bok som skall läsas just nu är massmedier av Stig Hadenius & Lennart Weibull.
Organisation som skall kollas upp är Läkare utan gränser. Jag ska åka. Jag måste.
Årets festivalbiljett skall inhandlas. Roskildefestivalen. Min födelsedag skall firas med en iskall bärs i goda vänners lag, på en festival i ett land icke så långt bort.

image55


Mina utflippade vänner. Älskar dom i kopiösa mängder. Kärlek

Kommentarer
Postat av: Anna

Dom älskar dig.

2007-04-16 @ 23:04:33
Postat av: Nora

Ja precis som älskar dig som tusan.

2007-06-08 @ 01:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0