Putta på min gunga

Putta på min gunga

Tycker det är dags nu
Det har gått länge nog
Vill sitta där i blommig klänning en varm höst dag
Mina öron fylls av kärleksfullt skratt från både min och din mun
Solen står högt på himlen
Löven faller från träden, vinden blåser en blandning mellan värme och kyla
Min vinröda halsduk håller mig varm
Det har gått länge nog

Jag behöver dig
Som följer med mig på min väg, utan karta och kompass
Bara en dröm
En dröm till  något bra och vackert.

Jag fortsätter fotografera minnen
Minnen för andra
Minnen för mig
Undrar om jag kommer fastna på ett fotografi av ett minne
Som mynnar ut i framtiden

over and out



Kommentarer
Postat av: Jennie

Sugarpie honey LOVE...som jag saknar dej!

om du inte blir fotograf tycker jag att du ska bli forfattare...sa jag kan lev pa dina pengar=)

te amo

2006-10-04 @ 03:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0