A brand new direction

A brand new direction

Jag ändrar riktning
Ni har förändrat mitt liv så positiv att jag aldrig lär glömma er
Människor jag aldrig stött på annars
En del ja inte ville stöta på heller men speciellt två personer väger upp alla andra.

Nu ska jag låta min livsplan gå till verket.
Äntligen har jag en plan, som måste följas.
Den är inte helt fulländad men spontan som jag är så gör det inget.
Jag hoppas att Ni följer med mig på färden

Måste säga att jag har förändrats ganska radikalt de senare året.
Absolut de sista halvåret.
Mycket som tidigare har nämnts så lever ja i en bergodalbana och jag giller de inte, men det får mig även att växa inombords.
Det måste gå dåligt ibland för att man ska kunna uppskatta när det går bra.
Och ja, uppskattar det gör jag verkligen.
Att kunna vakna upp varje morgon, världens sämsta morgonhumör dock, och känna att ja, jag vill faktiskt gå upp ur sängen idag. Jag vill gå ut och möta verkligheten och kämpa för att det ska gå bra för mig.

Jag saknar min bästa vän som ligger i en hängmatta o svettas och pimplar Rom och Cola som hon får tvinga sig att gilla.
Men jag vet att du mår bra och är glad och det är de viktigaste för mig.

Idag är den 17/9 och det är dags att rösta, för vi lever i ett demokratiskt land.
Men jag flyr fortare än blixten om Sverige blir ett mini-USA där dom fattiga verkligen är fattiga och dom rika äter gåslever till frukost varje dag och skiter i att sin fd granne numera bor på gatan för att Alliansen styr vårt rike.
Jag vet att alla tycker olika och respekterar detta till viss del, men kan inte förstå hur ni kan leva efter "Ensam är stark" och bara tänka på er själva att så länge ni har det bra så är ni nöjda.
Jag tänker rösta Rött.

Jag går i en helt ny riktning.

  • Komvux och fullfölja mina gymnasiestudier.
  • Läsa till fotograf, här i Sverige lr i London.
  • Flytta till London
  • Spara till mitt körkort och till en ny kamera.
  • Sluta röka
Mina vänner och min familj betyder allt. Ni gör livet lite mer värt att leva.


over and out




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0