Överaskning?

Överaskning?

Komik
Glasklar, tragisk komik
Haha, näe, jag är inte förvånad
De här är helt sanslöst.
Third time is a charm?
Noooo I don't think so......
Tillbaka till verkligheten Linda
Livet ÄR mer komplicerat än så
Jag är så dum, mina blåa ögon klär mig

Lyssnar på Kom Änglar - L.W
Texten brinner hårt i mitt hjärta, som ett glödande spett

Varför kan jag inte bara fokusera hela min själ på mig själv?
Mår illa
Inte pga min fördjävliga bakfylla, tack vare två spanjorer, tre lådor öl o två flaskor vodka
Näe, utan av mig själv
Jag vill slita mitt hår och skrika
Mest för att jag är så frustrerad
Att jag låter mig luras, om och om igen???

Patetiskt.
Jag borde skämmas

Jennie, jag behöver dig
Jag saknar dig
Du är en del av mitt allt, min motorik och mitt tänkande fungerar inte utan dig i min närhet!?


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0