Jag vill växa och blomma ut

Jag vill växa och blomma ut

Nej, jag är inte gravid, men visst är det vackert?
Något av de mest naturliga
Något som framställs av två människor som älskar varandra och väljer att föra vidare sin kärlek och blanda sitt blod till en annan människa
Nu kanske inte detta händer för alla människor tyvär, men visst är det en dröm?

Men nu är det ju inte riktigt det jag tänkte att dagens blogg skulle handla om

På en kurs jag va i helgen, sa en person
Jag har aldrig sett dig såhär glad, Linda, du har verkligen blommat ut!
Det gjorde ju mig om nåt mkt gladare än vad jag redan var!
Speciellt eftersom det kom från en person jag umgåtts med dagligen de senaste 2 månaderna.
Jag vill blomma ut!
Jag vill växa!
Jag har så mkt tankar som snurrar i mitt huvud att jag knappt får ur dom när jag skriver här, för jag vet inte ens vart jag ska börja!
Men jag får fortsätta gro
Jag får fortsätta smida mina järn
För just nu e de många i elden
både jobb och andra håll *blink*

Jennie, det börjar dra ihop sig! Snart är du min igen, då ska jag ha dig alldeles för mig själv!
Ska kedja ihop oss så att det aldrig mer går att sära på oss!
Älskar dig av hela mitt hjärta!


*Längtar till lördag* ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0