Snart blommar löken

Snart blommar löken

Läste i Smp idag
Att i Linnéparken blommar körsbärsknopparna så de står härliga till!
Snart står de väl tulpaner o påskliljor i backen
Och vårkänslorna spirar i solskenet
Nån kanske lyssnar för en gångs skull
På att vi kanske ändå skulle hoppa över den här förbannade hösten
Och julhysterien där pengar ska bytas
mer eller mindre
För att sen få ångest över sin alkoholiserade far
Och tvingas äta den äckliga lutfisken
Och smila åt sina pippinetta kusiner som får allt de pekar på.
Jag är inte avundsjuk
Skulle aldrig vilja vara så bortskämd
För då klarar man inte av verkligheten när den väl kommer smygande
Jaja. Undrar vem som somnar först till Kalle Anka i år?

För er berörda har min katt återfunnits
En snäll granne fånga in henne
Tur att man var skitfull o raggla hem den fredags natten
me en kebabtalrik för att sen kila upp i trappuppgången brevid,
Försöker hålla hickan borta o vara trevlig
Men de gick ju bra.
Hon är hemma o keligare än någonsin!
säkert vart ute o gängat den slampan.......

I helgen blir de rajtan tajtan på Malmös gator o torg
Ska piskan me?
Det återstår att se. ;-P







Kommentarer
Postat av: Frugan

Det ar sa underbart att hora din rost igen...som jag har saknat att hora den.
Och ditt skratt....vi ar sa langt ifran varandra....och har varit allt forlange men anda sag vi samma saker i mun pa varandra...sen skrattar vi.
Allt ar som vanligt mellan oss oaven om jag inte ligger pa soffan brevid dej!!
Du vet att du ar min varld och det ar till den varlden jag vill hem till!!
Vi sk atill Panama over helgen o det ska bli skit kul men jag vet att vi hade haft lika kul bara av att ga till shell o kopa cigg=)
Min egen guapa....jag ar snart hos dej igen...nedrakningen har borjat...Te amo....SIEMPRE!!

2006-11-30 @ 01:40:00
Postat av: frugan

te amo, te amo, te amo mi amore!!!!

venga!!!!
kärlek till jennie

2006-11-30 @ 16:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0