En dag

En dag

Jag känner kylan gå längs min ryggrad
Riktigt ilar
En dag ska jag slå tillbaka, istället för att göra det i mina tankar
För jag blir galen av vetskapen
Jag tänker inte på det lika mycket nu, som när jag var yngre
Hur kunde du?
Tyvär kommer jag säkert aldrig kunna slå tillbaka
Du kommer aldrig förstå
Hur du satt dina spår i min själ, och då inte på något positivt sätt
Mitt hat kan ingen någonsin ta ifrån mig.


I helgen fick mitt huvud en blockout
Jag kom till insikt
Vad jag verkligen behöver i mitt liv
Jag behöver kärlek
Kärleken mellan riktiga vänner
Och jag fick bevisat att den verkligen fanns där

Mitt huvud är trött, men jag fortsätter att tänka
MItt hjärta är trött, men jag fortsätter att älska
Min själ är trött, men jag fortsätter att le
Jag vill bara orka en stund till
Snälla, låt mig orka
Kanske en dag lyckas gräset bli grönare på min sida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0