oskulden


Oskulden är tagen
Min första blogg
Varför detta "fina" ord, då de lika gärna kunde hetat dagbok?!
Näe, det var väl inte tillräckligt najs för folket på sina höga vita hästar...
Nu är ja här iaf. Inspirerad av min vackra väninna Nora som jag är så ortoligt stolt över.
Min lilla radio flicka.
Saknar dig mer än vad mitt hjärta o min själ kan uttrycka sig i ord.

Tobias sover så sött i sin säng.
Utsikten över södertälje och diverse fyrverkerier igårkväll, pga valborg, värmde i mitt hjärta.
Att känna, jag är inte hemma, fast jag skulle kunna bli kändes bra men konstigt.
Det säger jag inte till ängeln som sover.
Det kanske stiger honom över huvudet.

Over and out.




Kommentarer
Postat av: Sarah

Bejbie? jag saknar dej...kom till mej! /Sarah

2006-05-06 @ 11:54:46
Postat av: Nora

Bara din ton, när du svarar kan få vem som helst att bli kära i dig.

Saknar dig min vän

2006-05-09 @ 16:35:38
URL: http://www.upcominstar.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0