back in the days

back in the days

Jahapp
Då var man på Öland.
Hur känns de här då? Jag vet ärligt talat inte.
På ett sätt känns de bara som att, "Packa väska, åk hem igen!!!"
Men visst, halva Växjö kommer finnas här i sommar, ja kommer ha ett bra team under mig....
....men ändå....
Mycket ansvar, ont i magen, mycket stress, mycket supande skulle ja tro....

Som vanligt... Saknar dig.
Frågan är, är du värd min saknad?
Vill bara slänga dig som en tom cola light burk, som man tom slänger tidigare, för att kolsyran e slut.
What a waste of cola lihgt.....

Mycket rajtan tajtan i sommar, i porrlägenheten på Strand hotell.
Lätt att ja kommer sitta i baren på SommarStrand varenda kväll me en nice Cosmo i handen.
På uteserveringen, så ja kan kedjeröka efter en lång arbetsdag.

Lite oldschool helt enkelt....
Öland.
Back in bussiness

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill kedjeröka med dig. Jag är tillochmed villig att dricka upp dina avslagna cola light bara för att få vara i din närhet och sola i din glans.

2006-05-30 @ 16:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0