spraytan äger

75074-5



Just så vill ja ha de!
Men ja blir bara fläckig.
Brun, men fläckig. Ja får låtsas att de är pigmentfläckar.
Som vanligt.
Låtsas
Loove spraytan!!!!

Nu är man tillbaka på öland.
Saknar mitt "liv", som ja kommer få återse den 5 juli, iaf ett par dagar?
Sen går ja in i mig själv, i alkohol, sena nätter/,morgonar av jobb.
Jag längtar till hösten.
Det är nog första gången i hela mitt liv ja säger det, men den här sommaren hoppar jag över.

Vill inte ha dig där
Vill ha dig här
Hos mig, så ja kan ligga i din famn o du kan pilla mig i håret, o smeka mina armar.
Du känner mig inte ens, men ändå vet du precis hur ja vill ha det.
Saknar dig, o ja känner dig inte ens

Mina änglar, jag saknar Er vänskap
Känner hur ögonen fylls upp
Varje dag utan Er har varit, och kommer va ett tag, trasiga.
De fattas mig något, en del av mitt hjärta är kvar i GBG
I Angered, i Lövgärdet.
Saknar att diska, att kedjeröka, sova på en madrass på golvet, koka kaffe o laga mat.
Gråta och skratta och kramas....
Allra mest saknar jag Era själar.



Kommentarer
Postat av: Nora

Tårarna rinner nu. Jag saknar dig jätte mycket, din vackra själ. Snälla kom!
Jag och Anna skålade för vänskapen igår och för dig.
Tårarna rinner nu,för att du inte är här.

2006-06-18 @ 19:21:05
Postat av: Anna

dumma nora som hann först med att berätta om våran skål... jag ville ju säga det.. jag saknar dig baby.

2006-06-19 @ 22:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0