Ooooohlala ja vill ha dig

Ooooohlala ja vill ha dig

Kanske någon lyssnade när jag dag efter dag hållt mitt miserabla liv inom mig, och endast fantiserat och önskat, drömt och velat
Velat något mer, ha mer
Kanske jag inte kan påstå att min "dröm" slagit in, för jag kan fortfarande inte vägen till verkligheten, utan karta och kompass. Jag lär väl aldrig kunna det heller och vem kan jag klandra de för?
Iallafall så hittade jag en liten stig
En igengrodd, tidigare nertrampad stig och jag har börjat vandra. Ibland får jag titta tillbaka för att inte glömma vart jag kom ifrån.

What doesnt kills you, just makes you stronger
So they say.
Vi får väl se.

Shame on you if you fool me once. Shame on me if you fool me twice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0