Ont i magen

Ont i magen

Mina händer är iskalla
Kan man bära vantar inomhus?
Men jag har bara tumvantar, och skriva på tangentbordet gör det genast till en större utmaning än vad jag orkar med.
Det är konstigt med vantar
Att man alltid lyckas förlägga dom, vart man än går. Tänk vad mycket go kosing vant-industrin tjänar  in på alla förvirrade människor varje år. Det kanske vore en bransch att gå in i. Fast jag är nog inte så intresserad av vantar. Jag bär dom mest för att inte frysa, och köper snällt nya, på H&M när jag tappat bort dom för femtioelfte gången.

Har en brännande känsla i magen
Nåt som borrar sig igenom
Kanske nåt dåligt jag ätit.
Eller så har inte alkoholen sen fredagen gått ur än, och jag är fortfarande bakfull.
Ska aldrig mer köpa kebabrulle från Roma iaf. Jag skyller på dom istället för Systembolaget och Oléo. Främst inte på mig själv.

Bara nio dagar kvar tills andra halvan av mitt hjärta kommer hem.
Åh vad de ska kramas. Jag ska försöka att inte bryta dina revben eller dränka dig i lyckotårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0