Merry fucking christmas

Merry fucking christmas


Ingen julstämning för fem öre

Jennie är hemma
Det är bra


Vill ha me mig kissen
Så att hon kan leka med kulorna längst ner på granen
Och springa runt med ett rött band runt halsen
Med en liten rosett

Näe, det blir nog Dionysos jag tillber denna helg som skall vara nåt kristet minne av en snubbe som föddes för ex antal år sen
Och tydligen ska vi gå i kyrkan oxå.
Jag som inte ens är kristen, jag ser mig då inte som det iallafall.

Jaja. Jag har fått min julklapp iaf.
Den bästa
En Nikon D40.
Jag älskar den.
Tack mamma.

Medans jag sitter här i halvkalla sverige sitter en vän nere i egypten, lapar sol och har det skönt med sin familj.
Jag vill oxå va i solen
Ta en kall öl, liggandes i en solstol
Keep on dreamin

Feliz Navidad, fuckers....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0