Love is blind

Love is blind

Kanske en dag
Ska jag känna dina läppar mot mina
Igen

Så mycket tankar där uppe
Så mycket att tänka på
Som skapar mer tankar, som slåss om plats

Har nu skrivit ut ansökningar till hela Sverige
Där jag förhoppningsvis kan börja min bana mot fotografernas verkliga värld
Eftersom jag nu lever i en på låtsas
Där bara mina drömmar trängs med tankarna, om vad jag vill göra
och vad jag måste göra
och ännu mera vad jag vill göra
För det är en del, och jag vet inte riktigt vilket ben jag skall stå på, jag som alltid uttryckt mig att Jag står minsann med båda fötterna på jorden!

Men vem gör det egentligen?
Är inte alla på väg nånstans?
Drömmer inte alla om att vara nån annanstans, allra innerst inne?
Om inte, så avundas jag de som vill vara precis där de är.

Bara 18 dagar kvar min hjärtas dam.
Kärlek

Kommentarer
Postat av: Jennie a.k.a Frugan

18 dagar ha? eller ja nu ar det val bara 16....men fan det kanns anda forlange for min smak.
Nu ar min saknad enormt stor!!
Kanns som vanligt vaaaaldig skont att prata med dej.
Hade jag haft pengar hade jag kopt dej en biljett till london bara for att fa traffa dej nagra timmar tidigare=)

Te amo mi amor....siempre!
besito

2006-12-06 @ 03:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0