Finally over......

Finally over......


Dags för att skapa nya nyårslöften man aldrig håller?
Jag började istället innan nyår.
Ett strongt försök till att försöka sluta röka, och hittills måste jag säga att det gått bra, med vissa återfall.
Med ett träningkort i julklapp och en ny träningstopp ska man oxå tillbaka till  kliniken och försöka minska sina mått runt midjan.
Det tragiska är att även om jag hellre minskar mitt arsle så försvinner alltid tuttarna, eller ja, i princip allt ovanför naveln, medans jag står där och stampar på vågen, förbannad över att pilen går uppåt istället för neråt de första veckorna.
Men, det ska bli kul iallafall. Ragga heta pojkar när svetten rinner som mest. Ragga och ragga.... Snarare se, spana och sen gå hem till katten. Möjligtvis till Jennie.

Äntligen kan man börja köpa tulpaner istället för alla förbannade röda eller vita julstjärnor.
Så trött på skinka, Jansson, köttbullar och allt annat som hör julbordet till. Snart är det påsk och då får man uppleva hela helvete all over again. Same shit, different name. Mer ägg, mindre presenter.

Vi får väl alla hålla tummarna för att snön inte får för sig att förbanna Sverige i slutet på februari och sen hålla på till Maj precis som förra året. Solskensblandad snö med inslag av regn är väl inte att föredra?

Jävla pissland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0