The chase never ends

The chase never ends

Kan inte sova
Vad ska jag göra
Tänker bara på vad jag inte vill höra
Huvudet fullt av tankar
Hjärtat bankar

Vill bara bort
men livet känns för kort
Vill gå ut o gå
Men inte tänka på
Vad mitt hjärta känner
I mig det bränner
Jag är värdelös

Värdelös
värdelös
Mitt liv är bara ös
På glödande eld ja går
Men ja sliter mitt hår
Inget tack man får
För allt slit
Bara skit
Förtjänar ja detta?
Tillbaks på rutan med en etta.

Känner att ja hamnat i en ond cirkel.
Sen finns det tydligen flera cirklar som omsluter mig, de flesta onda.
Men att sova melan 17-22 o sen va vaken till 04 känns väl sådär bra.

In a perfect world
This could never happen
In a perfect world
You’d still be here
And it makes no sense
I could just pick up the pieces
But to you
This means nothing
Nothing at all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0