Äkta

Äkta



Igår hörde jag hennes röst
Hon viskade i mitt öra att hon saknade mig
Hon viskade i mitt öra att hon hade presenter till mig
Hon viskade i mitt öra hur hennes liv levde vidare
Kanske inte med precis de ordvalet.
Men hon gör det.
Det är jag glad för, hon jobbar hårt min ängel

Jag saknar Er oxå
Det är tomt utan Er.

Det är tomt i mig, ett stort hål som behövs fyllas
Det saknas så mycket i mig att ingen doktor kan sy ihop mig med sin läkarexamen o lite nål o tråd

Jag fick även ett annat oväntat samtal
Dig tycker jag om
När du pratar sådär tungt och snabbt
Minns när du rappa i min säng den morgonen
Dig tycker jag om
Du säger att jag dissar dig
För femte gången....
Du har fått mig en gång
Fast jag tror du fick mig redan för sex år sen, bakom kemisalen, i gräset, på kullen
Du tittade mig i ögonen o sa att ja va fett najs
Dig tycker jag om

Det här är jag
Vill jag skrika
Ta mig som jag är
Älska mig
För den jag är



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0